Z uwagi na zmianę zasad segregacji odpadów komunalnych od 1 lipca 2018 r., właściciele nieruchomości niezamieszkałych (np.: biuro, hurtownia, zakład handlowy, usługowy, produkcyjny, targowisko, lokal gastronomiczny, gabinet lekarski, przychodnia, hotel lub inna placówka noclegowa, przedszkole, szkoła lub inna placówka oświatowa, urząd, instytucja, szpital, obiekt sportowy, cmentarz, dom w budowie), zobowiązani są do złożenia nowych deklaracji DGO-2 (na nowym wzorze) w terminie:

  1. do dnia 16 marca 2018 r. - dotyczy ulic, których nazwy rozpoczynają się cyfrą albo literą od „A” do „Ł”,
  2. do dnia 30 marca 2018 r. - dotyczy ulic, których nazwy rozpoczynają się literą od „M” do „Ż”.

 Deklaracje należy złożyć:

  1. osobiście:
    • w pokoju 208, pl. Ratuszowy 5 (II piętro),
    • w pokoju 313, pl. Ratuszowy 5 (III piętro),
    • w Biurze Obsługi Interesanta – stanowisko nr 3, pl. Ratuszowy 6 (parter),
  2. przesłać pocztą,
  3. elektroniczne za pośrednictwem platformy SEKAP.

 

Od 1 lipca 2018 r. zmianie ulegają stawki opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi dla nieruchomości niezamieszkałych.

Tabela opłat (PDF) »

UWAGA!

W przypadku niezłożenia wymaganych deklaracji w terminie organ podatkowy w drodze postępowania określi nową wysokość miesięcznej opłaty obowiązującej od lipca 2018 r. wraz z ustaleniem liczby, wielkości i rodzajów pojemników dla posesji niezamieszkałej.